שואב אבק מרכזי לבית – כל היתרונות

 
לשואב אבק מרכזי בבתים פרטיים יש יתרונות רבים, שלא תוכלו למצוא בשואבי אבק סטנדרטיים שאינם לשימוש מרכזי בבית. יתרונות אלו ישפרו את יעילות הניקוי, יגבירו את רמת מקצועיותו, יספקו פעולת מנוע שקטה ואפילו יסייעו לכם לחסוך כמה שקלים בחשבון החשמל שלכם. להלן כל מה שתצטרכו לדעת על שואב אבק מרכזי ביתי.
 
שיפור בזמני הניקוי
 
בעוד אשר בשואב אבק סטנדרטי – כבל החשמל קצר, והשואב מגיע ללא מפוח, אלא מחובר למכל השאיבה ולמנוע, שומה עליכם להחזיק גוף שאיבה מאד כבד, מאד לא יעיל, שבבתים קטנים גם קשה מאד למצוא לו מקום. לעומת זאת, שואב אבק מרכזי הוא שואב עם כבל ענק, עם גוף שאיבה המחובר לגוף השואב עם מפוח בלבד ועל כן ניתן לקיפול, ולכן מדובר במכשיר קל, מתנייד, ושניתן לגמוע עמו מרחקי ענק בבית מבלי לנתק את הכבל בכלל.
 
שואב אבק מרכזי לבית

פעולת מנוע שקטה
 
שואבי אבק מרכזיים של הדור החדש יספקו הפעלה שקטה ויציבה, לא ישמיעו רעש בעוצמה גבוהה, ולעתים אף יהיו שקטים מאד ולא מורגשים בחדרים המרוחקים. הפעלת מנוע שקטה גם מספקת לכם יותר אמביציה לנקות את הבית שכן השואב יכול להישאר דולק לזמן רב יותר מבלי שהדבר יהווה נטל על האוזן.
 
הפעלה מקצועית וחסרת פשרות
 
שואב האבק המרכזי, בדומה לערכות לייבוש שיער, יגיע עם כמה ראשי שאיבה – להחלפה. הדבר יסייע לכם לנקות משטחי בד אחרים שאינם שטיחים, כמו לונגים התלויים על הקירות, ספות בד וריפודים של כורסאות גינה. שימוש בראשים קטנים עבור התקנים אלה רלוונטי מתמיד שכן שימוש בראש השאיבה הרגיל עשוי לקמט לכם את מוצר הבד הדק והקטן יותר.
 
חיסכון אדיר בחשמל
 
שואב האבק המרכזי יחסוך לכם בחשמל יותר מכל שואב אחר. כבר נמצא קשר לא רע בין ההפעלה שקטה של המנוע לבין החיסכון בחשמל, ואכן – ניתן לראות שבשואבים שקטים יש חיסכון המתבטא בהספק חשמלי נמוך יותר מזה של שואב סטנדרטי או שואב מרכזי שיוצר בשנים קודמות.
 
מומלץ לעבור לשואב אבק מרכזי וליהנות מכל היתרונות!
 
בשואב אבק מרכזי תוכלו למצוא את עצמכם מסיימים עם שאיבת האבק בתוך זמן קצר, עובדים בכייף עם מנוע שקט, מחליפים בקלות ראשי שאיבה לפי הצורך, והכל נעשה בחיסכון חשמל שכמוהו לא תראו באף שואב אבק אחר.