מסחר אינטרנטי אינו מתבסס כיום רק על מכירת מוצר בודד בעסק פרטי, אלא בעיקר על ייעול מכירות. בתהליך זה מוכר המשתמש האינטרנטי כמה מוצרים במקביל, בהיקפים גדולים, ומרוויח פסיבית מהליך זה. בדרך כלל, כלכלנים יראו בזה השקעה, ממש כמו בניירות ערך, ולכן יטענו שיש כאן סיכון. אבל אם חברת המסחר שלכם מאד גדולה בשוק, ויש לה כוח קנייה גדול והיא מאפשרת כלכלה שיתופית, אתם יכולים ליהנות מיציבות גדולה הרבה יותר. חלק מהמסלולים הם ממש בטוחים בהגדרה. להלן סקירה קצרה שלהם.

מסלול חנות פרטית בטוחה

במסלול זה אתם מוכרים מוצרים על בסיס רכישה במלאי. בשל כוח הקנייה הגדול שמאפשרת כלכלה שיתופית היא מאפשרת רווחים של 23-35% המתחלקים בין לקוחותיה כל שנה ורבע, באופן שוויוני על בסיס השקעה במלאי. ניתן, במקום לקחת ישירות את הכסף לכיס, להשקיע בו בקניית מלאי משודרג ובכך להגדיל עוד יותר את הרווחיות בעתיד.

מסלול מותגים מהיר

מסלול זה נחשב מהיר משום שהרווחים בו מחולקים מדי חודש. בשל כוח הקנייה הגדול שנובע מהכלכלה השיתופית, ניתן להרוויח 15-19% מדי חודש. מה מוכרים? מוצרי מותג של ענקיות הטכנולוגיה כמו סמסונג ואפל. היתרון הוא שאלו מוצרים עם עקומת ביקוש מאד ברורה. יש חודשים בשנה שבאופן מובהק יש ביקוש למוצרים אלו וניתן לזהות אותם בצורה ברורה מאד. בכך, ניתן להרוויח בקלות ובבטחה יחסית.

נדל"ן אינטרנטי בדוק

מסלול זה מאפשר לכם לחלוש על חנויות שנודעו ברווחיותן ונוצרו באתרי החנויות הגדולים כמו איביי ואמזון. בצוות של TCM יבצעו בדיקות מקיפות וידווחו על חנויות שכדאי להשקיע בהן. ההשקעה נעשית באמצעות קבוצת רכישה. הרווח האפשרי על כזו עסקה הוא 35-70% והוא מחולק בנקודות יציאה שנתיות. שוויו המדויק נקבע בהתאם לביקוש ולשווי הנדל"ן ביום היציאה.

אלון גל ממליץ: TCM – החברה שמאפשרת הכנסה פסיבית יעילה מהרגיל

אלון גל ממליץ לכל משקיע דיגיטלי להשקיע דרך TCM. דרכה, ניתן להשקיע במוצרים, במוצרי מותג ואפף בחנויות שלמות המוכרות מלאי זה. ההשקעה דרך TCM יעילה, מהירה ומניבה רווחים יפים ללקוחות. בואו להימנות עם חוג לקוחותיה של TCM וליהנות מהכנסה פסיבית מהירה ויעילה!