מבשמי אוויר אוטומטיים בהתאמה אישית

 
 במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור מבשמי אוויר אוטומטיים לבתי העסק שלכם.בתי עסק מתחלקים לשני סוגים של טיפוסים: או שהתוצר הסופי נקי, אך הכנתו דורשת נוכחות בסביבה מדיפה ריח (מסעדה, קנטינה ולמעשה גם חנויות שלא עוסקות במזון מתוקף העובדה שיש בהן חדרים כמו שירותים, מלתחות ופינות אשפה), או שהתוצר הסופי נעשה בסביבה מדיפה ריח (חדר כושר, ספא, מכון ספינינג). בעל העסק צריך לבשם גם את החדרים הסטריליים וגם את החדרים המדיפים. אופן האבזור שלהם שונה משום שאלגוריתם בחירת מבשמי האוויר אינו זהה בכל אחד מהם.
 

בחירת מבשם אוויר לחדר סטרילי

חדר מכירות, חדר אוכל במסעדה, ספרייה, וכל מקום אחר בו האוויר סטרילי או שואף להיות סטרילי – יהיו זקוקים למבשמי אוויר באצווה מוגבלת, כלומר כאלו שהעוצמה שלהם בינונית ביחס למכשירים אחרים. הצבת מכשיר בעוצמה חזקה באותם מקומות תגרום לאוויר דחוס מדי, בדומה לתופעה של פיזור OVER מטהר אוויר בתא שירותים. בחדרים הללו מתאימים מבשמי אוויר של 150-250 מ"ל נוזל הפצת ריח, כאשר בחדרי אוכל של מסעדות הנטייה היא יותר להציב מכשיר של 350 מ"ל בשל הארומה הקלה שנוצרת מהמנות המוגשות. זהות המכשיר ביתר החדרים נקבעת על פי הגודל שלהם. לדוגמה, חנות של 16 מ"ר יכולה להכיל מבשם אוויר של 150 מ"ל בלבד, בעוד שחנות גדולה יותר של 30 מ"ר יכולה להכיל מכשיר של 250 מ"ל נוזל הפצת ריח.
 

בחירת מבשם אוויר לחדר מדיף ריח

שירותים ציבוריים, מלתחות, חדר אימונים במכון כושר, חדר אימונים וטיפולים בספא, ועוד – צריכים מבשמי אוויר אוטומטיים מיוחדים, בעוצמה גבוהה מהרגיל. בעוד חדר פינוי אשפה נחשב לדחוס ולמצחין מבין החדרים הללו ולכן הוא זקוק למכשיר של 1,000 מ"ל נוזל ריח, חדר שירותים, מלתחות וחדרי כושר וספא צריכים להתבסס על מכשיר של 500 מ"ל בשביל שלא יהיה ריח מטוהר דחוס מדי. זכרו כי רמה ארומטית שניתן לשהות במסגרתה במתחם מאד חשובה לרושם שאתם משאירים במקום. כאשר היא דחוסה מדי, התחושה שנעשתה טעות בבחירת המבשם תורגש. על אף שהוא ניתן לכיול העוצמה, נהוג להשתמש במכשיר שמגיע לעוצמות גבוהות רק בלית ברירה בשביל לחסוך עלויות וגם לחתוך כמה שאפשר בהוצאות החשמל הלכה למעשה.