בחירת חברת אחזקת מבנים לבניין משרדים גבוה

כמחזיקי בניין יזמי המארח חנויות, פירמות, חברות הייטק ומשרדים שונים של בעלי מקצועות חופשיים, מאד מומלץ לדעת כיצד לבחור את חברת האחזקות שלכם. במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע הנדרש בנושא. המאמר חולש על מספר נושאים מרכזי כמו ניקיון הבניין, תחזוקת חדרי השירות בתוכו, ניקיון חדר המדרגות שלו וביצוע משימות תחזוקה ייחודיות.

ניקיון על בסיס עבודה בצוותים

כאשר נדרש ניקיון לבניין שלכם אתם לא יכולים להסתמך על חברת ניקיון קטנה של מספר בודד של עובדים ומנהלים. זו צריכה להיות אופרציה גדולה המעסיקה צוותים רבים. הם עובדים בסנכרון אחד עם השני ומבצעים את כל משימות הניקיון במהירות. חברה כזו יכולה להתקשר עמכם באמצעות מנוי חד פעמי, יומי, שבועי או כל דרך אחר שתבחרו. פרויקט הניקיון כולל בדיקה של כל חדר מדרגות בכל קומה וכל חדר משותף למשרדים בכל קומה: מלתחות, שירותים, חדרי משאבות וכד'. הניקיון של חדרי המדרגות והחדרים המשותפים יתבצע בשיטתיות ובהתאמה מלאה בין כל צוותי העבודה.

תחזוקה יסודית של כל חדרי השירות

אחת מנקודות התורפה בבניינים מודרניים היא חדרי שירות משותפים לקומה. אם בקומה יש כ- 4-5 משרדים ו- 1-2 תאי שירותים משותפים, הם צריכים להיות באחריות חברת אחזקת מבנים. עליה לא רק לנקות את תאי השירותים אלא גם לתחזק את המתחם שלהם, להחליף חומרי ניקיון וחומרים מבריקים באסלות, לנקות אסלות, לנקות כיורים ולהחליף אביזרי לוגיסטיקה כמו מפיות וגלילי ניירות טואלט. רק תחזוקה ברמה כזו תשמור על סניטציה נאותה ברחבי הבניין ותבטיח היגיינה ברמה מספקת שתאפשר כינון חיי שגרה בבניין.

ניקיון חלונות חיצוני

חשוב לוודא כי החברה מפעילה שירות ניקיון חלונות ייעודי המבצע את משימת הניקיון מבחוץ. השירות מתבצע באמצעות כבלים ייעודיים שעובד הניקיון מתחבר אליהם ומנקה באמצעות טכנולוגיה ייחודית את החלונות בבניין. פעולה זו גורמת לכך שהבניין נקי גם מבחוץ ולבעלי המשרדים או בעלי החזקה עליהם יש נוף יפה, לא מוסתר ומרהיב ביופיו בזכות הזגוגית החלקה לאחר פעולה זו. מאד מומלץ לוודא כי לחברת אחזקת מבנים שאתם עומדים לשכור יש רישיון עבודה בגובה המתאים למשימה זו.