במקבץ הטיפים שלפניכם נספק מידע על מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים. בשורות הבאות תוכלו ללמוד כיצד לבחור את המוצרים שיגרמו ליידוע שלכם באופן יעיל ובהתאם לציפיותיכם כעוסקים עצמאיים. מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים נקבעים על פי סוגיהם, סוג משלח היד שנעשה בהם, ואפשרויות העברת המסרים בכל אחד מהם. בהתאם לקמפיינים שלכם – ניתן יהיה לבחור מוצרי פרסום ומיתוג שיגרמו להם להיות ידועים בציבור ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים.

טיפ מס' 1 לבחירת מוצרים על פי מודל 'חברים של חברים'

מודל זה מתבסס על חבריהם ומכריהם של העובדים שלכם או לקוחות קיימים מן העבר ומההווה. אלו מוצרי קבע בולטים התלויים על המקרר או על הקיר: לוח שנה עם לוגו העסק, פלטת עץ לתלייה עם לוגו העסק, וכד'. שיטת השיווק עובדת כך שהחברים של אנשי הקשר שלכם רואים את המוצרים, תוהים לגבי הלוגו שלכם ומגיעים אליכם דרך הזנת שמכם באינטרנט או באמצעות ספר טלפונים. בכך, אתם מצליחים לגייס כלקוחות אנשים רבים סימולטנית שמגיעים כולם מחוג המעגל הקרוב של אנשי הקשר שלכם, בין אם עובדים ובין אם לקוחות וותיקים או לשעבר.

טיפ מס' 2 לבחירת מוצרים על פי מודל 'היידוע השקט'

במודל זה המוצרים אינם בולטים עיני כל בבית, אלא נחשפים לפרסום דווקא כשיוצאים לרחוב או שוהים בדרכים: קלסרים, אוגדנים, סטיקרים פשוטים להדבקה עם הלוגו שלכם, ועוד. כאשר אנשים יראו את הלקוחות או את העובדים שלכם מתנהלים עם המוצרים הללו בבית הספר, באוניברסיטה, בנסיעה, ובכל מקום חיצוני אחר הם יבחינו בלוגו, הם יתחילו לשאול שאלות, ובסופו של דבר הם יגיעו לבית העסק שלכם. בדומה לטיפ מס' 1, גם זה יקרה בעקבות שימוש ברשת האינטרנט או במקור מידע אחר על פי סדר אלפא-נומרי כמו ספר הטלפונים.

טיפ מס' 3 לבחירת מוצרים על פי מודל 'מתנות ומענקים'

זהו מודל שבשונה מהשניים האחרים מתבסס על הנחת העבודה כי המכרים של הלקוחות והעובדים שלכם יודעים שיש להם קשרים עם העסק שלכם. הם פשוט מעולם לא טרחו לשנן את שמכם או לזכור אותו הלכה למעשה. כשהעובדים שלכם מקבלים מתנות כמו חפצי אמנות מעץ לחגים וכשהלקוחות מתוגמלים במתנה דקורטיבית דומה, הכל עם לוגו העסק, המבקרים בביתם יעשו את החשבון ויבינו כי מדובר במקום העבודה של מכריהם או במקום ממנו נוהגים חבריהם לקנות מוצרים ושירותים כבדרך קבע. בכך, הם עשויים להצטרף כלקוחות כדי להחמיא לאנשי הקשר שלכם.