חברת ניקיון משרדים בוחרים באחריות – המדריך המלא

במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור חברת ניקיון משרדים  לסביבת העבודה הפרטית אשר הקמתם. בין אם זהו משרד מושכר ובין אם אתם בעליו החוקיים, הניקיון הוא אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת עשיית העסקים שלכם. בימינו, כשאנו במגמת מיתון, אנשים מוציאים פחות כסף, וקל וחומר – חברות מסחריות שיבואו עמכם בקשרים עסקיים. לרמת הניקיון של המשרד שלכם תהיה השפעה על ההחלטה שלהם. כשהכיסאות לא מאובקים, השולחנות מצוחצחים ,השטיחים נוחים וללא נוכחות של אבק, וריח בישום אופף את כל החדרים במשרד, מחדרי הישיבות והעבודה ועד חדרי השירות, אתם נמצאים במקום מצוין ברמת הניקיון. מעוניינים לדעת כיצד לבחור חברת ניקיון משרדים שתבצע עבודה זו באופטימליות?
במדריך שלפניכם אנו מספקים את המידע המלא בנושא.

בחרו בחברת ניקיון שתחומי העיסוק שלה רלוונטיים למשרד שלכם

לרלוונטיות פנים רבות, משום שכל משרד מתנהל באופן שונה. ישנם משרדים בבניינים המוגדרים "פרויקטים". אלו בניינים חדשים, שנבנו בתקנים מודרניים, בהם מעסיקים חברה מנהלת. בדרך כלל, אך לא תמיד, היא ממנה קבלן ניקיון משלה שמבצע משימות לטובת הכלל: הרמת מנופים לניקוי חלונות מבחוץ וקרצוף חדרי מדרגות. ברם, בפרויקט כזה אין אחריות לניקוי פנים המשרד שלכם, ואז – יהיה עליכם לשכור חברת ניקיון שתדאג לריקון פחי אשפה, ניקיון שירותים, ניקיון מטבח וביצוע פרויקטים בחדרי עבודה, ניקוי שטיחים, פרקטים ופוליש למשטחים קרמיים, מאובנים ו- PVC. במשרד הממוקם בבניין שאינו פרויקט אלא בניין ותיק ללא הנהלה, יהיה צורך לשכור חברת ניקיון שתבצע שירותים קבלניים מלאים, כולל ניקיון חדרי מדרגות וחלונות מבחוץ.

בצעו את הבחירה רק על סמך עיון בהמלצות

לעיון בהמלצות ישנה חשיבות מכרעת עבורכם כבעלי המשרד. עיון כזה, כשהוא מניב תוצאות רבות, מצביע על טיבה של החברה, על המקצועיות שלה ועל כך שזו חברה עם קבלות ולא רק עם פרסום מאחוריה. חשוב לקרוא מה כתוב בדברי התשבחות בתוך ההמלצות ולבדוק האם זה רלוונטי עבורכם. ניקוי חלונות מבחוץ, למשל, פחות רלוונטי למשרדים בגובה הקרקע, ובחירת מסלול פוליש לרצפת קרמיקה פחות רלוונטית למי שיש לו משטח PVC והוא זקוק לפוליש ייחודי עבור משטח זה. 

ודאו שהחברה מתמחה גם באחזקת חדרי שירות

מאד חשוב לוודא כי החברה מתמחה באחזקת חדרי שירות על כל המשתמע מכך: ניקיון שירותים, ניקיון מטבחים, החלפת ניירות טואלט ומפיות ניגוב, ניקוי אסלות, ניקיון כיורים, וחיטוי כללי של חדרים אלו. רק משימות ברמה גבוהה ויסודית בחדרים הללו ימנעו דרדור היגייני במשרד וישמרו על רמה נדרשת של ניקיון בתוכו.