תקרות דקורטיביות בחדרי נוער

ידוע כי חדרי נוער רבים כיום הם חדרי נוער ממותגים, כאלו שלא רק החברה המעצבת היא שקובעת, אלא בעיקר הדרך בה עיצבו את החדר, ובעיקר את התקרה של החדר, כי ביננו – תקרת בטון לבנה חלקה זה כבר די PASSE במונחים של ימינו. תקרות דקורטיביות בחדרי נוער הן תקרות נמתחות Artzone, אך לפני שנתחיל לספק לכם את המידע המבוקש – ברצוננו לחדד ולומר שאם יש לכם ממ"ד בבית, כמובן אל תתקינו בו את התקרה הזו שכן זה צריך להיות חדר שהוא 100% בטון. בחדר ילדים או נוער, שבלאו הכי נמצא ליד חלון בדרך כלל, לא ניתן להציב ממ"ד בשל כך, ואז יש מרחב חופשי לעיצוב התקרה בגבס איכותי.
 
תקרות דקורטיביות בחדרי נוער
 
יתרון הגבס כחומר גלם
 
אקוסטי, אוטם רעשים וחדירת אקלים ובכלל – מהווה שכבה נוספת לתקרה שלכם מה שיוצר תקרה חזקה, עבה ובעלת יסודות מוצקים יותר. יתרון נוסף הוא בקלות שבהתקנתו. המתקין לא צריך לערבל כלום או לייצר מוצר מאפס כמו שעושים עם הטיח. הוא פשוט מביא לוחות גבס סטנדרטיים בעלי ממד קבוע, ואם נדרש פחות גבס מלוחות אלו הוא משתמש במסורים ייעודיים. חיבור הלוחות זה לזה נעשה באמצעות יסודות עץ המותקנים מעל לגבס, וחיבור הגבס לאותם יסודות נעשה באמצעות בורגי גבס מוטמעים, כלומר ראשיכם נספגים בתוך הגבס ומבחינתכם זה נראה קיר שלם שאינו מחולק לחלקים.
 
התקנת מתלה בגדים על הגבס לחדרי נוער
 
נחשבת משימה כל כך קלה שאינכם מודעים כמה זה פשוט. ישנם ברגים מיוחדים הנקראים "בורגי נעיצה בגבס". לבורג הזה – תכונה ייחודית משל עצמו. ברגע שהשחלתם דיבל ועליו שמתם את הבורג הזה, ככל שתדפקו עמוק יותר, מהחוד שלו ישתחררו זרועות שיעשו חור בדיבל וילפתו אותו חזק לאחורי הקיר. התוצאה: 0% סיכוי לנפילה, קיבוע עוצמתי במיוחד. על זה ניתן לשים מתלה לברגים, ישנם אפילו ברגים מיוחדים עם אפקט זה המשמשים לתליית קולבים שכן הם מגיעים עם הכיפוף הנדרש לכך.
 
התקנת גופי תאורה מגבס
 
טכנאי גבס יכול לעצב לכם גופי תאורה מלוחות גבס קטנים אשר יצרו מעטפת עם לוחות פלסטיק שקופים מהם יבקע האור. הטכנאי יבצע גם את החיבור לרשת החשמל והתקנת גוף החיבור של הנורה. ניתן להזמין גופי תאורה מעוצבים בהזמנה אישית.