פרגולות ברזל תלויות בעיצוב אישי

פרגולות תלויות חוסכות מקום רב בהתקנה ובמשאבים, שכן הן מרותכות ישירות לקיר החצר. בכך, מהוות הפרגולות מעין גג נשלף, וזה עוד לא הכל. מרחב הפונקציות שניתן ליישם עם פרגולה תלויה – גדול לאין שעור ביחס לפרגולת 4 עמודים. אלו הן כל התמורות שניתן ליישם עמן:
 
קיפול לתוך פיר
 
ייחצב פיר בקיר החצב שלכם – אליו ניתן יהיה לקפל את הפרגולה כשמסיטים את הגג ומשאירים את צמד העמודים הקדמי לעמוד בלעדיו. כך, ניתן יהיה לכייל את הגג לפי שטח הכיסוי הרצוי לכם, והכל באמצעות מנגנון אלקטרוני מתוחכם וקל לשימוש.
 
ויסות רפפות אלקטרוני
 
ניתן לווסת את התריסים של פרגולת הקיר שלכם: לקפל אותם כשהם בולטים או שטוחים ממש כפי שעושים לתריסים, והכל נעשה באמצעות שלט אינפרה אדום מתוחכם.
 
פרגולות ברזל תלויות 
 
הרחבה מבלי להשיג אישורי בנייה
 
באמצעות פרגולות קיר ניתן להרחיב את שטח הבית שלכם על ידי יציקת קירות מסביב לה ומתחת או אפילו להגדיל את ההשקעה ולרכוש פרופילים שקופים בלגיים על מנת ליצור חדר שמש.  
 
בנוסף לאלו, אם תרכשו את הפרגולות כשהן מברזל – תוכלו לזכות ביתרונות הבאים:
 
עבודת נפחות בעיצוב אישי
 
ניתן למצוא פרגולות תלויות בהן גם העמודים הקדמיים וגם הרפפות עוצבו במיוחד בעבודת נפחים אומנותית. ניתן או להזמין פרגולה לכבודכם או לבחור מתוך קולקציה קיימת. בניגוד למקובל לחשוב, ברזל כחומר מעוצב בריהוט ובדוממים הביתיים נעשה נפוץ, ובתעשייה מייצרים באמצעות החומר הכבד – פסלים ודקורציות כיד היוצרץ
 
הגנה מחלודה
 
למרות שמדובר בברזל, אלו התקנים שיספקו הגנה לחלודה בשל היותם טבולים בחומרי אל חלד. בנוסף, אין צורך בתחזוקה שוטפת בניגוד למצופה ממוצרי ברזל חיצוניים בדרך כלל.
 
סוגי גגות לפרגולות ברזל
 
רפפות תריסים מברזל, גג חלק, גג מחוספס במצב סגור, גג מחוספס במצב פתוח עם חורים סימטריים בתוכו, וכד'. יצוין כי בכל מקום בו הוזכרו גגות מחוררים – אין זה באמת חור חשוף אלא לצורכי עיצוב בלבד. בפועל, מעל לגג הברזל מדבק סנטף כדי שלא יחדרו מים פנימה. זהו פלסטיק מיוחד לקירוי פרגולות.
 
לעצות בנושא פרגולות חשמליות ניתן ליצור קשר עם הרשת לפתרונות הצללה: פרגולות, מרקיזות וסוככים מכל הסוגים לכל בית!