מענה אנושי לעסקים

מהו מענה אנושי לעסקים ומדוע זה שירות שאי אפשר לזוז בלעדיו כבעלים או מתפעלים של עסק גדול? מדוע השירות הוא אבן בסיס בכל ארגון או תאגיד, ואפילו בעסק קטן שמתחיל לצבור פעילות ענפה?
 
כידוע, שיחות טלפון וכניסתן לעסקים אינן מתפלגות אחיד אלא פואסון. המשמעות היא שבבוקר יום העבודה כאשר אתה הוא האדם היחיד שהשכים לקום לא יקרה כלום, בשעות כמו 10 או 11 בבוקר יתחילו להגיע טלפונים בקצב כלשהו ולקראת הצהריים יתחיל כבר מבול טלפונים לשטוף את משרדך. הטלפונים הללו צפויים, בממוצע עד השעה 19:00 אז מתחיל רוב המשק לעזוב את העבודה ועל כן לזנוח את הטלפון. המצב הזה שהקצוות של יום העבודה שקטים ובאמצע יש מבול בלתי פוסק של שיחות הוא מצב שלא ניתן לתפעל אותו לבד, לפחות לא כאשר אתה בעל ארגון גדול ומשגשג. לכן, רק חברה חיצונית המספקת מענה אנושי לעסקים תוכל פיזית לטפל בעומס השיחות, וזה לא כל מה שהיא עושה כפי שתוכל ללמוד.
 
מענה אנושי לעסקים
 
אפשרות לזיהוי רב ערכי: בעל העסק בוחר את אופן הזיהוי
 
ניתן להזדהות בשם של החברה שאתה מייצג, או לענות ולהודיע למתקשר שמדובר במענה טלפוני. במקרה בו החברה תצטרך לדמות מצב שעובדיה הם העובדים שלך היא תעשה זאת על הצד הטוב ביותר, תלמד את מוצרייך, ובתוספת תשלום ניתן אפילו להנחות את עובדי חברת מענה אנושי לעסקים לספק פתרונות בשם חברתך-אתה. כמובן שזה צריך להיעשות בהדרכה שלך ועל פי הוראותייך.
 
רישום הודעות ממוקד ומדוקדק
 
בחברת המספקת מענה אנושי לעסקים לא הולכים סחור סחור, אלא מתמקדים במסר של הפונה, אשר יירשם במדויק ויועבר אלייך במהלך יום העסקים בשעה שתהיה מוסכמת על שני הצדדים: על חברת מענה אנושי לעסקים ועלייך. בדרך כלל מעבירים ב- SMS אך אפשר גם להעביר במייל או בכל אמצעי תקשורת אחר.
 
שירותים נוספים מטעם מענה אנושי לעסקים
 
החברה מספקת שירות טלמרקטינג לביצוע מכירות בשמך, ומפעילה מוקד רישום הזמנות. כן, עוסקת החברה בשיחות טרום מכירה הנקראות בעגה המקצועית "טלמיטינג". באמצעות הטלמיטינג החברה תדאג שהלקוח יהיה חדור מוטיבציה לרכוש את המוצר או השירות מטעמך. בפגישה שלכם לא תצטרך להתאמץ כלל כדי שמכירה נוספת תיסגר לטובת בית העסק שלך.