כונניות לחדרי ילדים
 
במאמר מידע זה נלמד כיצד לאתר כונניות לחדרי ילדים, תוך עמידה בקריטריונים העוסקים בגידול ילדים ובקשר שלהם לכוננית. בניגוד למה שסבורים, מדובר באחד מפריטי האחסון היותר חשובים שיש לילדים שלכם, והם צפויים לשמש אותם בחיי היום יום, ולכן יש לוודא שהכוננית מתאימה לשימוש ילדים. אלו תכונות חשובות צריכות להיות בה? להלן כל המידע.
 
כוננית בטוחה, ללא חלקים חדים ומסוכנים
 
עדיפה כוננית עם פאות עגולות מפאות חדות, וגם מדפים עם קצוות בלתי חדים. ישנה עדיפות לכוננית נמוכה ויציבה, עם הפרש גובה קל שיאפשר לילד לעבוד מעט כשהוא מסדר את חדרו. בעניינים נוספים העוסקים בסידור חדר בהקשר לכוננית – ניגע כעת.

הוצאת הספרים והחפצים והחזרתם למדף
 
בניגוד למה שסבורים, המדף של  הכוננית לא צריך להיות מדף משונן המחולק לשיניים עליהם יוצבו הספרים בנפרד: ההיפך הוא הנכון. מגע המדף צריך להיות חלק. מדוע? משלוש סיבות:
 
1.       מדף משונן, בהמשך לסעיף הקודם, הוא חד ולא בטוח.
 
2.       המדף יקשה על הילד להכניס ספר בעת הסידור.
 
3.       לגבי הטענה שמדף חלק יקשה על הילד להוציא את הספר, הרי שזו מטרה חינוכית: הילד ייזהר שהוא מוציא את הספר על מנת לא להפיל ספרים שכנים, אבל החזרת הספר תהיה מאד קלה, וזאת כדי לעודד את הילד לסדר את חדרו.
 
מדפים בגדלים שונים
 
צריך להקפיד שרבים מהמדפים יהיו גדולים ועבים, משום שכאשר סופר מוציא ספר ילדים ההנחיה שהוא מקבל מההוצאה לאור היא להדפיס כריכה עבה. מדוע? משום שכריכה דקה חשופה לוונדליזם, לפתיעה של הילד מהקרטון שלה, וכד'. ספר עבה הוא ספר ששומר על עצמו מוונדליזם וגם בטוח לילד עצמו. לכן, המדף של ילדכם, הורים יקרים, ייגמר בתוך מספר ימים עם מספר מועט יחסית של ספרים. יש להתכונן לרכוש כוננית עם מדף עב כרס. יחד עם זאת, בשל כך שחלק מהספרים יהיו נמוכים, למשל תנ"ך וספרי קודש, יש להקפיד כי חלקם יהיו נמוכי קומה. כך, תממשו חלוקה נכונה של מדפי הספרים של הילד שלכם עם התאמה מלאה לאירוח ארון הספרים שלו.
 
למידע על כונניות וארונות לחדרי ילדים פנו אלינו ונשמח לסייע לכם לאתר את התקן האחסון הנכון!