טיפוח גינון במסגרת ניהול ואחזקת מבנים 

אם אתם שואפים לגינה בטוחה, מודברת, מצמיחה פרי וירק, ומפיצת פרחים וירוק, מקומכם עם חברת ניהול ואחזקת מבנים משותפים. החברה, אשר דואגת לכל ענייני הבניין, מגביית מסי ועד עד תחזוקה שוטפת של הבניין (מעלית, חשמל, אינסטלציה, ניקיון, ועוד) מבטיחה כי אצלכם בגינה יופץ תמיד אור יקרות, והיא תהיה מטופחת, חקלאית ומענגת מאד לבילוי.

 

תחזוקת גינות ומתן פתרונות גינון מתקדמים

כיסוח דשא, חפירת ערוגות, הקצעת שטח אספלט להצבת ריהוט גן קבוע – לכל אלו אחראית חברת ניהול ואחזקת מבנים. חברת ניהול ועד בית ואחזקה שכדאי לעבוד עמה צריכה לספק לכם שירותי גינון מותאמים אישית, בשאיפה לשדרג את הגינה שלכם ולהפוך אותה לפלטפורמה של חקלאות, נוי וכמובן בילוי בשעות הפנאי.

שמירה על הגינה בעונות המעבר, כולל הדברה

הדברה נגד מזיקים לחקלאות, חולדות, ארבה, ועוד. הסרת חלודה מפרזול מתכת בקרבת הגן. הרחקת עורבים. כל אלו ייעשו על ידי מומחי גינון שיומלצו על ידי חברת ניהול ואחזקת מבנים משותפים. חברה אשר עוסקת בתחום כמו ניהול ואחזקת מבנים צריכה לעמוד בקשרים עם חברות ההדברה הטובות ביותר בתחום החקלאות והגינון. עבודות הגינון הסטנדרטיות אינן מספיקות בשביל להשלים גינה נקייה, בטוחה ויפה.

המלצה על פתרונות הגנה מהשמש

כמובן שבמקומות מסוימים בגינה יהיה מומלץ להציב פרגולות, יריעות כאלה ואחרות, סוככים, ועוד. חברת ניהול ואחזקת מבנים תמליץ לכם על ההתקנים המובילים שישמרו על הגינה מוצלת גם בעונת הקיץ הלוהטת והקופחת. בדרך זו – תוכלו גם לא לזנוח את השהייה בגן, וגן להבטיח כי לא ייגרם נזק ליבול חקלאי, אם קיים, ובוודאי למנוע נזק לצמחייה ולדשא.

חיבור הגינה למבואות הבניין

חברה לניהול ואחזקת מבנים משותפים תדאג להנגיש את הגינה לחלק הלא חקלאי של הבניין, זה אשר משמש אתכם ואת המבקרים: סלילת מגרש חנייה בין הגינה לכניסה לבניין, סלילת שבילי הולכי רגל, וכד'. את הפרויקטים הללו יעשו חברות שיפוצים וריצוף המתמחות באדריכלות נופים וגנים. ייבחרו רק חברות מומלצות על ידי חברת ניהול ואחזקת מבנים. לכן, מאד מומלץ לאפשר את קיום שירות זה בבניינכם. כך, גם ספקי הגינון וגם הספקים שיהיו אמונים על הקשר בין הגן לבניין יעשו עבודה שטיבה מובטח.