התקנת בריכות פיברגלס

כאשר אתם רוכשים בריכות פיברגלס, חשוב לקרוא מסמך זה משום שיש כאן פרדוקס שחשוב להבין: מחד, כמו בקניית כל מוצר אחר, אנחנו נרצה לחסוך כסף. מאידך, מדובר בהתקנת מוצר שבהגדרה הוא לא בטיחותי, מסוכן, עלול לסכן את הילדים שלכם בטביעות, עלול לגרום לנפילה כששדה הראיה בחצר מוגבל, אם לא מאבטחים אותו כראוי. כגילוי לב – נספר לכם שרוב משווקי הבריכות מציינים שבשביל בטיחות וגהות צריך לשלם יותר. מאמר זה נועד להבדיל סעיפים בהם באמת התשלום העודף אינו הכרח המציאות מסעיפים בהם פשוט חובה לפתוח את הארנק ולשלם יותר, אחרת אתם צפויים להסתכן בחסרים בבטיחות בחצר הבית שלכם.

שיווק הבריכה על סמך אחזקה בתקנים בינלאומיים שונים

קיימים כל מיני תקנים בינלאומיים לייצור והתקנת בריכות השחייה. בפועל, התחום אינו אחיד, וכל משווק יטען שהוא הטוב ביותר משום שהוא זכה בתקן מסוים שהוא טוען כחשוב ביותר. בפועל, הלקוח שפעם יבין כי תקני UNEהאירופאיים ופעם יבין כי תקנים מקבילים בארה"ב או קנדה – הם המובילים יתקשה לבחור ספק. אנו אומרים לכם כי אין חשיבות ממשית לתקנים אם אין בצדם הסבר המסביר מדוע מבחינה פיזית הבריכה נחשבת לטובה ביותר. מסקנה: לא מומלץ בהכרח לפתוח את הארנק אם אומרים לכם שהבריכה מגובה בתקן מסוים.

בריכות פיברגלס

ציפוי פוליאסטר או PVCפנימי – יתרון

הדבר תורם גם להגנה על שכבת הפיברגלס וגם ליצירת מגע נוח של המתרחץ. בריכות עם ציפויים מעין אלו הוכחו כבריכות עמידות, היגייניות וסטריליות, ולכן מומלץ שיהיה ציפוי על בריכת השחייה שלכם. תוספת מחיר על ציפוי פנימי של הבריכה מספקת ללא עוררין תמורה לאגרה.

עטיפה ודיפון סביבת הבריכה – יתרון

כאמור, השארת הבלטות או משטח הבטון המקורי ליד הבריכה עלולים לגרום לרטיבות וחוסר יציבות באזור הבריכה, כמו גם לכשלים בטיחותיים כמו יצירת משטח חלק סביבה. כאשר הבריכה מוקפת בדקים או במשטח אבן מיוחד להצבה מסביב למאגר מים אתם גם מכוסים מבחינה בטיחותית וגם נהנים מהתקן מעוצב כתוספת לחצר שלכם. באותה הזדמנות, חשוב להזכיר כי כדאי לרכוש גם מכסה לבריכה לכיסוייה בעת החורף למניעת נפילות ולהגנה על החלק הפנימי שלה מגשמים. רצוי לבחור בהתקני כיסוי והגנה איכותיים. בעצים: איפאה או קומרו, ובאמצעי הגנות מאבן: שיש טרה קוטה, שיש טראסו להצבה בחוץ וכד'.