דלתות בלגיות לבית

במדריך זה נלמד כיצד לרכוש דלתות בלגיות לבית. יצוין כי דלתות בלגיות הן התקני פתיחה מעוצבים ביותר, שמטרתם היא לחצוץ בין חדר הבית האחורי או הקדמי לבין החצר, או לחילופין לשמש דלת של חדר שמש: חדר שמורכב כולו מן הפרופיל הבלגי על מנת לספק לו אור טבעי, וגם את היכולת ליהנות מזיו השמש מבלי לפתוח חלונות. על מנת לבחור דלתות בלגיות לבית בהצלחה יתרה – אנא עקבו אחר מדריך קצר זה.
 
התרשמו מצבעים וגוונים שונים בחדר בו יותקן החלון
 
חשוב לבצע חקר מעמיק בתוך החדר, לבדוק מהם הצבעים השולטים בו, מהם הגוונים של הרהיטים, משקופי הדלת, והתקני התלייה השונים, כגון וילונות וטפטים שונים. על פי המידע החדש, תוכלו לקבל את אחת משתי ההחלטות הבאות: להמשיך בקו הגוון הקיים, או לעצב את החדר באמצעות פרופיל דלת עם גוון מנוגד לזה הנפוץ בחדר אותו בדקתם.
 
דלתות בלגיות לבית
 
התרשמו מצבעים וגוונים שונים בחוץ, בממד השני של הדלת
 
צאו החוצה, ובדקו מהי איכות וסוג הצמחייה שיש בחצר, כמו גם צבעיהם של התקנים מלאכותיים שונים כמו גדר, חומה, שער, ופרטי ריהוט גינה שונים שיימצאו באזור. במידה ונוכחתם לדעת שהצבע מנוגד למה שראיתם בבית, לא קרה דבר: ניתן לעצב פרופיל כפול שמצד אחד יהיה צבוע בצבע אחד ומצד שני בצבע אחר. יתרה מכך: ניתן אפילו לגבש בחירה של 2 חומרי ייצור ב- 2 הממדים, כמו למשל אלומיניום להצבה בחוץ ועץ להצבה בפנים. ניתן, אגב, לצבוע באופן חסר תקדים כל חומר ייצור ממנו תהיה עשויה הדלת שלכם בסופו של דבר.
 
התרשמו מצורות דומיננטיות בתוך הבית בחדר המיועד לאירוח הדלת
 
התרשמו מצורתם של פרופילי החלון, זגוגיות החלון עצמן, התקני התאורה, האצטבות, הספריות והמזנונים השונים, כמו גם התקני הריהוט המגוונים שיש בחדר. על פי הצורה – תוכלו להחליט האם הדלת שלכם תתבסס על פרופיל עגול או מרובע. בשונה מבחירת הצבע, כאן אין מקום למשחקי ניגוד. הצורה שאבחנתם כצורה עיקרית עבור התקני החדר תהיה גם צורת פרופיל הדלת שלכם.
 
התרשמו מצורות דומיננטיות מחוץ לבית, בחצר בה תותקן הדלת הבלגית
 
בדומה לבית, יש לבצע מחקר צורות גם על הנעשה בחצר, ולבחור בצורה הדומיננטית שאבחנתם כי מיטב התקני החצר הקבועים (הטבעיים והמלאכותיים כאחד) מעוצבים על בסיסה. במידה ויש שוני עם הצורות של החדר של אותה דלת, ניתן לבחור פרופיל כפול שבצדו האחד הוא מעוגל ובצדו השני מרובע.