דלתות אלומיניום בעיצוב מותאם אישית

כאשר אתם מתיישבים לתכנן דלתות אלומיניום בעיצוב מותאם אישית, זה ללא ספק פרויקט המצריך תשומת לב מיוחדת. להלן מספר אספקטים חשובים שמומלץ כי תקחו בחשבון כאשר אתם מזמינים רהיטי אלומיניום בגן.
 
עיצוב דלת האלומיניום - הכיצד?
 
כשמעצבים דלת אלומיניום צריך לקבל החלטה האם החלונות שעליה יוצבו בדומה לדלת יוונית – בצד, או שייבחר הפורמט הבלגי לפיו רוב הדלת היא זכוכית למעשה, והפרופיל בלבד עשוי אלומיניום. אנו ממליצים על הדרך הבלגית שכן בלאו הכי מקובע שיש היום חלונות על הדלתות ובמבנה הבלגי זה מאפשר לכם מקסימום פתחים שהם מקסימום תאורה טבעית ללא חשמל. כשמעצבים דלת כזו יש צורך לבחור פרופיל על פי הצבע והצורה שלו, וכן את הזגוגית עמה תעבדו.
 
דלתות אלומיניום בעיצוב אישי
 
בחירת הפרופיל של הדלת
 
פרופיל בלגי מאלומיניום יכול להיות עגול או מרובע, הוא יכול להופיע בצבע הטבעי או לחקות חומר מסוים, למשל עץ, באמצעות צביעה מתקדמת המזכירה את החומר האמיתי. בכל מקרה, ברור שלבחירת הפרופיל משמעות רבה, ואלו כבר לא הימים בהם אלומיניום היה בסך הכל פס אפור. היום צביעת אלומיניום אפשרית בכל דרך ובכל גוון, ולכן צריך לדעת בדיוק מה לבחור על פי תכנית עיצובית שמומלץ שתנקטו בה.
 
בחירת הזגוגית של הדלת
 
כאשר בוחרים זגוגית עבור דלת בלגית מאלומיניום חשוב לבחור אותה כשהיא מתאימה לצרכים האופטיים שלכם: חלון רק מהכיוון שלכם, חלון רק מכיוון החצר, חוסר חלונאות של הזגוגית, היא משמשת רק למראה והשתקפות או צמד מראות פנימית וחיצונית בו זמנית. בנוסף, כשבוחרים זגוגית חשוב לבחור את הצורה הפנימית שלה: חלקה, עם התזת חול וכד'. חשוב לבחור גם את הצבע: לא כל צבע יכול ליצור לכם חלון. בשביל חלון זה צריך להיות צבע קר ובהיר כמו ירקרק, כחול מים וכד'. כשבוחרים צבע אדום או סגול, למשל, זה כבר לא חלון.
 
שונות
 
מומלץ לבחור בכל מיני רבדים של הדלת שיסייעו לכם ביום יום: אופן הפתיחה – ציר או הזזה. ידית על הדלת: עם או בלי, ובחירה מתוך מגוון לאחר מחשבה רבה. מנגנון נצירה של הדלת: באמצעות נצרות, מפתח או שניהם. בדרך זו תעצבו גם את אופן התפעול הפיזי של הדלת שלכם ולא רק את המראה החיצוני.