גזיבו אלומיניום לגינה

מהו גזיבו? מדוע הוא יכול לסייע לנו לשפר את איכות החיים בגינה? גזיבו הוא התקן בסגנון המזרח הרחוק, עם גג משולש בדומה למבנים המסורתיים בתאילנד, לאוס ווייטנאם. המבנה מצוי גם בפארקים הראשיים של לונדון וניו יורק כמו ההייד והסנטרל פארק המפורסמים.מבנה זה משמש כהתקן הצללה וגם כבקתה בתוכה ניתן לקיים אירועים קטנים או לשתות קפה טוב על הבוקר תחת הצל. כשהגזיבו עשוי מאלומיניום זה כמובן מבטח אתכם מפני כל מפגע: ללא סיכון להחליד, ללא סיכון להיסדק או להישבר, ועם אחריות בעלת תקופה רחבה בציר הזמן.
 
בחירת הגזיבו
 
את הגזיבו יש לבחור בהתאם למידות שהקצאתם לעצמכם בחצר. גזיבו אלומיניום לגינה נהוג לבחור כשהוא משאיר מקום בגינה על אף הצבתו, וניתן לבחור לשהות בו או לשהות בחוץ תחת השמש. לכן, כאשר בודקים את המידות – חשוב לא למדוד את הממדים המלאים של החצר אלא את הממדים החלקיים שתבקשו לגרוע ממנה על מנת להציב את הגזיבו. בנוסף, מומלץ לבחור עיצוב לגג ולקירות המבנה כך שישתלב היטב עם מרקם הצבעים והצורות בתוך החצר.
גזיבו לגינה מאלומיניום
עיטורים לגזיבו
 
ניתן לעטר את קירות הגזיבו והגג באמצעות צביעה או הדבקה של מדבקות/טפטים לקירות. חשוב להתחקות אחר הוראות היצרן של מוצרי ההדבקה על מנת שהיא תיעשה בצורה סימטרית שתתרום לעיצוב המבנה. עיטור גוני של גזיבו היא פעולה נפוצה בקרב לא מעט לקוחות שצרכו את התקן ההצללה המבוקש.
 
שימושי הגזיבו בפועל
 
* עריכת אירועים וכנסים קטנים.
 
* משמש כפינת קפה.
 
* מסייע לדיירים לתפוס צל, אשר מסייע בין השאר גם לחיות הבית.
 
שימושים אלו ועוד רבים אחרים הם שגורמים לגזיבו שלכם להצדיק את קיומו ולהיות לכם לעזר רב כאשר הוא בחצר. הגזיבו הוא ללא ספק אחד מהתקני ההצללה המבוקשים ביותר שתתקלו בו. כאשר הגזיבו רחב מצד אחד, אך לא גורע מקום רב מדי ביחס לחצר – האחרונה נהפכת למקום המבוקש ביותר בבית: היא מכילה גם מקום שמשי וקיצי וגם מקום מוצל – בכפיפה אחת. לכן, רכישת גזיבו כדאית לכל מי שמחזיק בחצר בתוך ביתו הפרטי.
 
החברה תסייע לכם להתאים גזיבו אלומיניום לריהוט גן, חצר של בית פרטי או גן אירועים!